خانهوبلاگتکنومگنکات الهام بخش در دکوراسیون آسانسور

تکنومگ

۱۴۰۲/۵/۳
1622
نکات الهام بخش در دکوراسیون آسانسور

نکات الهام بخش در دکوراسیون آسانسور

هنگام نصب یا به روز رسانی آسانسور، معمولا به راحتی از طراحی و دکوراسیون آن چشم پوشی می‌شود. با اینکه ایمنی و عملکرد همیشه در نگهداری و بهره برداری آسانسور ضروری است، اما شما نباید ظاهر و احساس آسانسور خود را نادیده بگیرید.

مشتریان، مستاجران یا کارمندان شما احتمالاً هر روز از آسانسور استفاده می‌کنند و کاربران باید هم ایمن و هم راحت باشند. ایمنی آسانسور که با انجام به موقع سرویس آسانسور برقرار می‌شود. اما موضوع این مقاله دکواراسیون و زیبا سازی کابین آسانسور است. در اینجا نکاتی در مورد دکوراسیون و طراحی آسانسور برای اطمینان از یک سواری راحت و زیبا آورده شده است.

دکوراسیون و تزیین کابین آسانسور

کابین آسانسور شما همانطور که نیاز به تعمیر و نگهداری فنی دارد به ارتقاء داخلی هم نیاز دارد تا جذاب و شیک بماند. به روز نگه داشتن داخل کابین باعث می‌شود آسانسور شما قدیمی به نظر نظر نرسد یا برای کاربران ناراحت کننده نباشد.

دکوراسیون تخصصی آسانسور به سبک مدرن

تعویض دیوارپوش‌

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهر و دکوراسیون آسانسور، تعویض دیوارپوش‌ها و استفاده از دیوارپوش‌های مدرن است. اینکار لزوما به معنای تبدیل آسانسور خود به آسانسوری طلاکاری شده و شیشه‌ای گران قیمت نیست. اینکار می‌تواند به سادگی جایگزینی یک متریال جدید به جای صفحات وینیل قدیمی باشد.

آینه کاری

برای کابین آسانسورهای کوچک، سقف آینه‌ای را در نظر بگیرید. آینه‌ها می‌توانند فضا را بزرگتر جلوه دهند و در عین حال جلوه‌ای تمیز و براق به آن اضافه کنند.

پانل سازی مواد

راه دیگر برای افزودن ظاهری تازه و مدرن به دکوراسیون آسانسور، استفاده از صفحات فلزی صاف و براق است. اگر می‌خواهید حس ظرافت یا ماندگاری را منتقل کنید، پوشش چوبی با کیفیت بالا می‌تواند حس فضای کلاسیک را به شما اضافه کند.

تزیین زیبای آسانسور با استفاده از رنگ طلایی

ارتقاء سخت افزار

علاوه بر پوشش دیوار، به ظاهر و وضعیت نرده ها، نور و تابلوی کنترل آسانسور خود نیز توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه این عناصر یا با سبک پانل‌های دیواری، سبک و رنگ‌های ساختمان و روندهای مدرن مطابقت دارند یا مکمل هستند. تطبیق مواد روی این عناصر یک راه ساده برای تقویت یک سبک منسجم و افزودن کمی ذوق به کابین آسانسور است.

استفاده از برند ساختمان

سبک و برند ساختمان یا کسب و کار شما باید در دکوراسیون آسانسور شما منعکس شود. در حالی که ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما آسانسور یکی از اولین چیزهایی باشد که یک مشتری در ساختمان شما می‌بیند. باید تلاش کنید آسانسور شما دقیقاً نشان دهنده برند شما باشد و تأثیر خوبی روی مشتری بگذارد. اگر می‌خواهید یک احساس گرم را به کاربران منتقل کنیم، وسایل با رنگ گرم را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر به دنبال افزودن ظاهری معاصر در آسانسور ساختمان خود هستید، رنگ نقره‌ای خنک و مشکی را در هنگام نصب بالابر انتخاب کنید.

تزیین و دکوراسیون آسانسور تکنوناطا

ارتقاء حرفه‌ای آسانسور در تهران

مطمئناً ایمنی و عملکرد همیشه اولویت اصلی آسانسور خواهد بود. با این حال، راحت و جذاب بودن آسانسور نیز ارزشمند است. آسانسور شما بر کاربران تأثیر می‌گذارد، بنابراین مطمئن شوید که بازتابی مثبت و دقیق از ساختمان شما باشد. با شرکت تکنوناطا همکاری کنید تا روی ساختمان خود سرمایه گذاری کنید. ما می‌توانیم تمام نیازهای نصب، سرویس، تعمیر و حتی بازسازی آسانسور شما را برطرف کنیم.

ادمین تکنوناطا
نظرات کاربران
Leila
۱۴۰۲/۵/۴

به نظرم دکوراسیون آسانسور از دکوراسیون داخل خونم مهم تره.

Sadegh
۱۴۰۲/۵/۴

نکات جالبی بود. با اینکه چند ساله کارم طراحی آسانسور ولی تا الان به بکاربردن برند ساختمان در آسانسور توجهی نمی کردم.

ارسال نظر
ارسال

دسته بندی ها

آخرین مطالب

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

سنسور چشمی یا فتوسل آسانسور یک قطعه الکترونیکی است که به عنوان یک حسگر برای جلوگیری از بسته شدن در هنگامی که شیئی یا فردی در بین در قرار دارد عمل می کند

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

بررسی آسانسور بدون چاله

آسانسور های بدون چاله، به جهت فضای کمی که اشغال میکنند، گزینه ای مناسب برای ساختمان هایی با متراژ کم میباشند.

بررسی آسانسور بدون چاله

نکات ایمنی در پله برقی

در زمان استفاده از پله برقی مانند هر وسیله برقی دیگر، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا دچار دردسر و خطر نشوید.

نکات ایمنی در پله برقی

موارد ایمنی در آسانسور

خطراتی همواره در زمان استفاده از آسانسور میتوانند سلامت کاربران را به خطر بیندازند، اما با استفاده درست از آسانسور میتوانید ایمنی خود را تضمین کنید.

موارد ایمنی در آسانسور

آشنایی با انواع پله برقی

انواع پله برقی باتوجه به فرم ساختمان و کاربرد آنها طراحی و اجرا میشوند.

آشنایی با انواع پله برقی
شرکت تکنوناطا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید