خانهوبلاگتکنومگویژگی‌های یک آسانسور خوب

تکنومگ

۱۴۰۲/۴/۳۱
1362
ویژگی‌های یک آسانسور خوب

ویژگی‌های یک آسانسور خوب

یک آسانسور خوب می‌تواند ایمنی ساختمان شمارا بالا ببرد و همچنین آسایش و آرامش ساکنین ساختمان را چندین برابر کند. ویژگی یک آسانسور خوب شامل مواردی بیش از راحتی می‌باشد.

آسانسور برای افرادی که در طبقات بالا آپارتمان زندگی می‌کنند و یا کسانی که جابجایی در ساختمان برایشان دشوار است یک امر الزامی‌ می‌باشد. امروزه بیشتر ساختمان‌ها با تعداد طبقات بالا ساخته می‌شوند به همین دلیل استفاده از آسانسور با کیفیت خوب نیاز هر ساختمان می‌باشد. به وسیله یک آسانسور خوب می‌توانید از زانو درد دوران پیری آسوده شوید.

مشخصات آسانسور خوب

وجود آسانسور جدید با ویژگی‌های خوب در ساختمان‌های جدید یک امر بدیهی می‌باشد. افراد دیگر برای خرید خانه‌ها به آسانسورهای آنجا نیز بسیار اهمیت می‌دهند و ویژگی‌های آسانسور را نیز بررسی می‌کنند؛ که عبارت اند از برند آسانسور، سریع بودن آسانسور و...

نمونه ای از یک آسانسور خوب

عوامل موثر در انتخاب آسانسور و تعیین قیمت آن

شناخت ویژگی‌های آسانسور می‌تواند در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند تا در خرید یک آسانسور خوب موفق‌تر باشید. در زیر به برخی از ویژگی‌های مهم یک آسانسور خوب و کیفیت آن اشاره نموده‌ایم. این عوامل در تعیین قیمت آسانسور نیز تاثیر بسزایی دارند.

سرعت

در آسانسورها سرعت بسیار اهمیت دارد چرا که افراد برای حرکت سریع از آسانسورها استفاده می‌کنند؛ این موضوع در برج‌هایی که تعداد طبقات بیشتر دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اندازه کابین

در انتخاب آسانسور باید توجه داشته باشید که اندازه کابین برای رفت و آمد مسافرین بسیار مهم می‌باشد. به عنوان مثال در ساختمان‌های درمانی که همه روزه تعداد زیادی بیمار با استفاده از آسانسور بیمابر رفت و آمد می‌کنند، باید آسانسورهایی با کابین بزرگتر تهیه نمود و یا در برج‌هایی که تعداد طبقات آن بسیار زیاد است وجود آسانسورهایی با کابین بزرگ یک امر الزامی‌ است.

آسانسور بیمارستانی خوب با ظرفیت 15 نفر

قابلیت تماس تلفنی برای مواقع ضروری

آسانسورها باید این امکان را داشته باشند که بتوانید از داخل آسانسور با بیرون تماس حاصل نمایید تا در زمان به وجود آمدن مشکل، افراد بیرون را از وضعیت خود با خبر کنید.

صدای داخل کابین

کابین‌های آسانسور باید حداقل صدا را داشته باشند تا این موضوع سبب آزار و در برخی مواقع موجب ترس مهمانان داخل آسانسور نشود. متاسفانه به این موضوع توجه درستی نمی‌شود و کابین بعضی از آسانسورها در هنگام حرکت، صدای هنجار شکنی ایجاد می‌کنند.

طراحی خوب و زیبای آسانسور

این روزها دیگر طراحی یک آسانسور خوب بهتر از خرید یک آسانسور آماده است. برای اینک بتوانیم یک آسانسور با ویژگی مناسب برای ساختمان خود تهیه کنیم، طراحی آسانسور می‌تواند بسیار بهتر باشد. برای طراحی آسانسور خود می‌توانید با تیم طراحی آسانسور سازی تکنوناطا با شماره 02188766739 تماس حاصل نمایید.

سیستم تهویه مناسب

آسانسور‌ها باید سیستم تهویه خوب داشته باشند، به دلیل بسته بودن فضای آسانسور داشتن تهویه مناسب برای آسانسورها بسیار مهم است، به همین دلیل به جهت راحتی ساکنین وجود تهویه مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات قطعات یک آسانسور خوب

تمام قطعات آسانسورهای از پیش ساخته شده به طور کلی مشخص هستند؛ اما در آسانسورهایی که طراحی آن به تازگی در حال انجام است باید توجه نمود که انتخاب قطعات می‌تواند تاثیر بسزایی در کارایی و عملکرد آسانسور بگذارد. به همین جهت خیلی مهم است که شما نیاز خود را به شرکت سازنده و نصاب آسانسور خود کاملا بیان نمایید تا شرکت سازنده، بتواند بهترین آسانسور را ساخته و بیشترین بهره وری را برای ساختمان شما داشته باشد.

آسانسور ساختمانی با طراحی مدرن

بهترین آسانسور ساختمانی

در سرتاسر ایران آسانسورهای مختلفی با برندهای متفاوت همه روزه در حال استفاده می‌باشند. برخی آنان برای خانه و برخی برای اماکن عمومی‌ مناسب هستند. شما با توجه به نیاز خودتان باید آسانسور مورد نیاز را انتخاب کنید؛ برخی از برندهای آسانسورسازی مشهور و پرطرفدار در ایران عبارت‌اند از:

  • آسانسور سازی سیگما (sigma)
  • آسانسور سازی میتسوبیشی (Mitsubishi)
  • شرکت آسانسور سازی شیندلر (Schindler)
  • شرکت آساسنسور سازی تیس کروپ (Mitsubishi Enki)
  • شرکت آسانسور سازی موول (JSCMogilevliftmach)

شرکت‌هایی که در بالا نام بردیم، از معروف‌ترین برندهای آسانسور سازی می‌باشند که در ایران از آن‌ها به کرات استفاده می‌شود.

خرید از بهترین برند آسانسور

خرید بهترین و برترین برند آسانسور چیزی است که همیشه مشتریان ما تکرار می‌کنند. اما موضوعی که باید همیشه به آن پرداخت این است؛ "نیاز شما از یک آسانسور چیست؟" شرکت‌های آسانسور سازی مختلفی در دنیا وجود دارند که هر یک از آن‌ها در یک نوع سازه آسانسوری معروف است. برخی از سوالاتی که باید قبل از خرید آسانسور به آنها توجه فرمایید عبارت اند از:

  • آیا نیاز به آسانسور باربری دارید؟
  • آیا نیاز به آسانسور در ساختمان کم طبقه دارید؟
  • آیا نیاز به آسانسور برای اماکن عمو می‌دارید؟
  • آیا نیاز به آسانسور در برج دارید؟
  • تعداد ساکنین ساختمان شما چقدر است؟
  • برای خرید آسانسور چقدر بودجه در نظر گرفته اید؟

همیشه برای انتخاب بهترین آسانسور با ویژگی برتر باید به دنبال نیاز خود از یک آسانسور باشیم. در این صورت است که می‌توان یک آسانسور خوب را برای ساختمان خود بخریم.

سخن پایانی: در ایران با پیشرفت ساختمان سازی و همچنین پیشرفت صنعت آسانسور سازی، همه روزه تعداد بسیار زیادی آسانسور تولید می‌شوند؛ سرعت پیشرفت و کارایی آن‌ها هر روز بهتر از دیروز می‌باشد. با انتخاب یک آسانسور مناسب و بستن قرارداد با شرکت معتبر آسانسور می‌توانید عمر ساختمان و آسانسور خود را بالا ببرید و آسایش را برای ساکنین ساختمانتان فراهم کنید.

ادمین تکنوناطا
نظرات کاربران
Mahdi
۱۴۰۲/۵/۳

انتخاب آسانسور خوب کار ساده ای نیست. تکنوناطا کمک بزرگی بهم کرد.

Bahador
۱۴۰۲/۵/۳

آیا گذاشتن قابلیت تماس تلفنی اضطراری برای آسانسور ضروریه؟

ارسال نظر
ارسال

دسته بندی ها

آخرین مطالب

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

سنسور چشمی یا فتوسل آسانسور یک قطعه الکترونیکی است که به عنوان یک حسگر برای جلوگیری از بسته شدن در هنگامی که شیئی یا فردی در بین در قرار دارد عمل می کند

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

بررسی آسانسور بدون چاله

آسانسور های بدون چاله، به جهت فضای کمی که اشغال میکنند، گزینه ای مناسب برای ساختمان هایی با متراژ کم میباشند.

بررسی آسانسور بدون چاله

نکات ایمنی در پله برقی

در زمان استفاده از پله برقی مانند هر وسیله برقی دیگر، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا دچار دردسر و خطر نشوید.

نکات ایمنی در پله برقی

موارد ایمنی در آسانسور

خطراتی همواره در زمان استفاده از آسانسور میتوانند سلامت کاربران را به خطر بیندازند، اما با استفاده درست از آسانسور میتوانید ایمنی خود را تضمین کنید.

موارد ایمنی در آسانسور

آشنایی با انواع پله برقی

انواع پله برقی باتوجه به فرم ساختمان و کاربرد آنها طراحی و اجرا میشوند.

آشنایی با انواع پله برقی
شرکت تکنوناطا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید