خانهوبلاگتکنومگآیا زمان نوسازی آسانسور فرا رسیده است؟

تکنومگ

۱۴۰۲/۵/۱۷
1462
آیا زمان نوسازی آسانسور فرا رسیده است؟

آیا زمان نوسازی آسانسور فرا رسیده است؟

طول عمر آسانسور معمولاً 20 تا 25 سال است، اما ممکن است در این دوره زمانی لازم باشد که آسانسور خود را مدرن سازی کنید تا آن را ایمن و کارآمد نگه دارید. انجام نوسازی جزئی یا کامل آسانسور در ساختمان های ساخته شده از سال 2000 به بعد بسیار رایج شد.

4 دلیل برای مدرن کردن آسانسور

نوسازی آسانسور یک سرمایه گذاری استراتژیک است که شامل برنامه ریزی دقیق، بودجه بندی سرمایه و درک جامع نیازهای حمل و نقل عمودی ملک شما می‌شود. نوسازی آسانسور به منظور به حداکثر رساندن عمر عملیاتی آسانسور شما و حفظ عملکرد مناسب آن تا زمانی که نیاز به بازسازی کامل به دلیل از دست دادن کارایی یا فرسودگی باشد، تمرکز دارد.

آسانسورها نقش مهمی در ساختمان شما ایفا می‌کنند، بنابراین مهم است که در زمان مناسب، مدرن سازی آنها را در اولویت قرار دهید. دلایل متعددی وجود دارد که نوسازی آسانسورهای شما از نظر مالی مفید و همچنین ضروری می‌شود. عواملی وجود دارند که زمان نیاز به نوسازی یا بازسازی آسانسور را را نشان می‌دهند.

نوسازی آسانسور و تبدیل آسانسور قدیمی به آسانسور لاکچری

عامل1: ایمنی آسانسور

ایمنی بالاترین اولویت و رایج ترین دلیل برای مدرن کردن آسانسور است. آسانسورهایی که فاقد آخرین فناوری‌ها و تجهیزات ایمنی مدرن هستند، می‌توانند درها را به روی عواقب خطرناک و مسائل پیش بینی نشده باز کنند. با بالا رفتن سن آسانسورها، بیشتر مستعد خرابی‌ می‌شوند. همچنین  مواردی مانند لرزش کابین آسانسور، توقف نادرست و مشکلات درب آسانسور ممکن است بیشتر به وجود بیاید. ضروری است که آسانسور را مطابق با ساختمان و قوانین ایمنی در حین تکامل نگه دارید و پس از نصب آسانسور، آنرا به حال خود رها نکنید.

عامل2: بهبود کارایی بالابر

زمان انتظار طولانی و کیفیت پایین سواری یک بالابر ناکارآمد می‌تواند ارزش ساختمان شما را از نظر مستاجرین و روحیه کارمندان تحت تاثیر قرار دهد. با ارتقاء اجزای کلیدی در سیستم آسانسور خود، می‌توانید ملک خود را به طور موثر بهبود ببخشید و در عین حال یک آسانسور با سرعت مناسب، انتقال نرم و زمان انتظار کوتاه تر داشته باشید. نوسازی آسانسور شما به کاهش هزینه تعمیر آسانسور و افزایش رضایت مسافران شما کمک می‌کند.

عامل3: کاهش هزینه ها

عملکرد ناکارآمد آسانسورهای شما می‌تواند مقدار بیشتری انرژی مصرف کند و سبب افزایش هزینه برق ساختمان شود. فرآیند بازسازی آسانسور می‌تواند مقدار زیادی از پول شما را صرفه جویی کند. با مدرن‌سازی اجزای آسانسور، می‌توانید عمر مؤثر آن را افزایش دهید و در عین حال بازسازی پرهزینه کل سیستم آسانسور ملک خود را به تعویق بیندازید.

عامل4: افزایش ارزش ملک با نوسازی آسانسور

نوسازی آسانسور شما منجر به بهبود کلی آسانسور و اطمینان و ایمنی آن می‌شود. شما با نوسازی می‌توانید آسانسور را به یکی از با ارزش ترین دارایی‌های ملک خود تبدیل کنید و ارزش ساختمان خود را ارتقا دهید. به روز رسانی قطعاتی مانند کنترلر، تجهیزات درب، محفظه کابین، تجهیزات سیگنال و موتورها می‌تواند تاثیر زیادی بر روند آسانسور ساختمان شما داشته باشد.

  • کنترل کننده

ارتقاء کنترلر زمان پاسخگویی آسانسور شما را بهبود می‌دهد و راحتی سواری برای مسافران نیز افزایش می‌یابد.

  • محفظه کابین

ارتقاء محفظه کابین، به افزایش بهره وری انرژی و بهبود راحتی مسافران کمک می‌کند.

  • تجهیزات سیگنال

مدرن کردن تجهیزات سیگنال منجر به انطباق با ADA و افزایش مقاومت در برابر خرابی می‌شود.

نوسازی آسانسور به حفظ عملکرد مؤثر تجهیزات شما کمک کرده و سبب افزایش سن آسانسور می‌شود. همچنین روند زوال آن را طولانی تر می‌کند. فرآیند نوسازی، کارایی آسانسورهای شما را بهبود می‌بخشد و هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد.

نوسازی و ارتقای بالابر قدیمی، به آسانسور کارآمد مدرن

تکنوناطا می‌تواند در زمینه نوسازی آسانسور به شما کمک کند

ما متعهد هستیم که آسانسور شما را از طریق سرویس و نگهداری منظم و نوسازی تجهیزات شما به بهترین نحو مراقبت کنیم. برای بازرسی و ارزیابی صادقانه آسانسور خود با شرکت معتبر ما تماس بگیرید.

به عنوان یکی از برترین شرکت‌های آسانسور در تهران، تکنوناطا درک می‌کند که مشتریان نیازهای منحصر به فردی دارند و به مشتریان خود آزادی انتخاب را ارائه می‌دهد. چه انتخاب یک برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور سفارشی، نصب تجهیزات غیر انحصاری، یا ارائه یک توافق انعطاف پذیر، تکنوناطا توصیه‌های آگاهانه‌ای را برای مدل‌های مختلف و قدیمی تجهیزات آسانسور ارائه می‌دهد.

ادمین تکنوناطا
نظرات کاربران
Mina
۱۴۰۲/۵/۱۷

مدرن کردن آسانسور با عمل نوسازی تاثیر چشم گیری در لاکچری شدن ساختمان دارد.

Sadegh
۱۴۰۲/۵/۱۷

5 سال پیش شرکت تکنوناطا آسانسور مارو بازسازی کرد، خیلی عالی بود. اصلا انگار یه جون دیگه گرفت. تا همین الانم خود تکنوناطا ازش نگهداری می کنه و یه بار دچار خرابی نشه.

ارسال نظر
ارسال

دسته بندی ها

آخرین مطالب

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

سنسور چشمی یا فتوسل آسانسور یک قطعه الکترونیکی است که به عنوان یک حسگر برای جلوگیری از بسته شدن در هنگامی که شیئی یا فردی در بین در قرار دارد عمل می کند

فتوسل آسانسور و کاربرد های آن

بررسی آسانسور بدون چاله

آسانسور های بدون چاله، به جهت فضای کمی که اشغال میکنند، گزینه ای مناسب برای ساختمان هایی با متراژ کم میباشند.

بررسی آسانسور بدون چاله

نکات ایمنی در پله برقی

در زمان استفاده از پله برقی مانند هر وسیله برقی دیگر، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا دچار دردسر و خطر نشوید.

نکات ایمنی در پله برقی

موارد ایمنی در آسانسور

خطراتی همواره در زمان استفاده از آسانسور میتوانند سلامت کاربران را به خطر بیندازند، اما با استفاده درست از آسانسور میتوانید ایمنی خود را تضمین کنید.

موارد ایمنی در آسانسور

آشنایی با انواع پله برقی

انواع پله برقی باتوجه به فرم ساختمان و کاربرد آنها طراحی و اجرا میشوند.

آشنایی با انواع پله برقی
شرکت تکنوناطا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید