خانهوبلاگآموزشنحوه فعالسازی دکمه ریست آسانسور

آموزش

۱۴۰۲/۹/۸
12320
نحوه فعالسازی دکمه ریست آسانسور

نحوه فعالسازی دکمه ریست آسانسور

آسانسور مانند تمام وسیله های برقی دیگر ممکن است گاهی با مشکلاتی مواجه شود که نیاز به ریست داشته باشد؛ اما استفاده از دکمه ریست آسانسور به تمام افراد پیشنهاد نمیشود و بهتر است توسط متخصص باتجربه در این زمینه صورت گیرد.

هنگامی که سیستم ها و دستگاه های الکترونیکی دچار مشکل فنی جزئی می شوند، این ایراد به طور معمول با ریست کردن دستگاه برطرف می شود، سیستم‌های آسانسوری نیز وضعیتی مشابه دارند که ریست کردن آن در شرایط خاص باعث رفع مشکل به وجود آمده می شود.

اما دکمه ی ریست آسانسور و روش های ریست کردن آسانسور، جز مطالبی است که کمتر کسی به آن دسترسی دارد و تنها تکنسین ها و متخصصین آسانسور، شرایط و نحوه استفاده از آن را یاد دارند و برخلاف دیگر دکمه های آسانسور که در کابین آسانسور واقع شده اند، دکمه راه اندازی مجدد آسانسور در جعبه فرمان قرار دارد؛ به همین خاطر متخصصین ما در تکنوناطا مقاله ای را در رابطه با صفر تا صد دکمه ریست آسانسور و نحوه ی استفاده از آن را جمع آوری کرده اند، که تمامی آنچه را که در رابطه با دکمه ریست آسانسور و نحوه ی عملکرد آسانسور نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد، پس برای آشنایی بیشتر و اطلاع از کارکرد این امکان از آسانسور، در ادامه با ما در تکنوناطا همراه شوید.

دکمه ریست آسانسور

دکمه ریست آسانسور چیست؟ حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از هنگ کردن گوشی و یا سیستم کامپیوتری تان، آن را توسط دکمه ی پاور سیستم، ریست می کنید، در واقع دکمه ریست آسانسور همانند دکمه پاور کامپیوتر، در مواقعی که سیستم دچار نقص فنی و یا کندی تنظیمات می شود، کارایی دارد! این دو دکمه را می توان دارای عملکرد مشابه در هنگام بروز مشکل فنی دانست.

همانطور که از نام این دکمه پیداست، به طور کلی به دکمه ای تلقی می شود که برای ریست کردن تابلو فرمان از آن استفاده می شود؛ دکمه ریست آسانسور، معمولا دکمه ای به رنگ مشکی است که روی تابلو سه فاز تعبیه شده است و وظیفه ی وصل و قطع مدار تابلو فرمان را برعهده دارد. استفاده از این کلید، به حالت چرخشی ممکن است اما نحوه ی استفاده از این دکمه شرایطی را دارد که برای انجام آن باید دکمه را از حالت ۱ به حالت صفر بچرخانید، بعد از مدت یک دقیقه دکمه مجددا به حالت یک برمیگردد. با انجام این کار، تابلو فرمان آسانسور خاموش شده و تنظیمات آن ریست خواهد شد.

کاربرد دکمه ریست آسانسور

در برخی موارد که آسانسور در طبقه ای مانده و حرکت نمی کند، شما به دنبال علت ماندن آسانسور در یک طبقه خواهید بود؛ در این بخش است که برای رفع خطای آسانسور به سراغ تنظیم دستی آسانسور خواهید رفت. البته در برخی موارد علت کار نکردن دکمه آسانسور خواهد بود که با بررسی دکمه های آسانسور مشکل رفع خواهد شد.

این قطعه در مواقع مختلفی مانند بروز مشکل فنی و نقص سیستم کاربرد دارد که از نمونه کاربرد آن می توان به مشکل نرم افزاری آسانسور و یا مشکل برق شهری اشاره کرد؛ در واقع با ریست کردن آسانسور توسط دکمه ریست، شما باعث بارگذاری مجدد برد اصلی و برنامه های کنترل درایو آسانسور خواهید شد و برنامه عملکرد آسانسور را بازگردانی خواهید کرد.

کاربرد دکمه ریست آسانسور

شرایط استفاده از دکمه ریست آسانسور

شاید برای شما هم پیش آمده است که آسانسور ساختمان شما، دیگر مانند قبل عملکرد درستی نداشته باشد و یا اینکه در پی تعمیرات آسانسور توسط افراد مختلف و نامتخصص تنظیمات تابلو فرمان آسانسور دستکاری شده باشد، در این مواقع دکمه ریست آسانسور و ریست کردن آسانسور می تواند شما را کمک کند تا عملکرد صحیح آسانسور را بازگردانی کنید و مشکلات فنی که در کنترل پنل آسانسور ایجاد شده است را تا حدودی برطرف کنید؛ البته باید اشاره کنیم‌ که برخی مشکلات فنی آسانسور ممکن است مشکل سیستم آسانسوری و یا مرتبط با تجهیزات آسانسور باشد و راه اندازی مجدد آسانسور توسط دکمه ریست، راه حلی موقت برای مشکلات این چنینی می باشد.

اما در چه شرایطی می توانیم از امکان ریست کردن آسانسور و دکمه ریست آسانسور استفاد کنیم؟ با توجه به اینکه تجهیزات آسانسور، تجهیزاتی حساس به حساب می آیند و سیستم آسانسوری، جزء سیستم و دستگاه هایی است که حتما باید توسط یک متخصص بازدید و سرویس شود، ممکن است مشکلات فنی به خصوص در هنگام نصب این قطعه اتفاق بیوفتد، به همین خاطر در این شرایط بهتر است از دکمه ریست آسانسور توسط یک متخصص با تجربه استفاده شود؛ در ادامه شرایطی که می توانید از امکان ریست کردن آسانسور و دکمه ریست استفاده کنید را در این مقاله، مورد بررسی قرار می دهیم.

بسته نشدن درب آسانسور

درب کابین آسانسور ممکن است به دلایل بسیاری از جمله مشکلات نرم افزاری و یا دلایل مکانیکی متفاوتی بسته نشود، در صورت ایجاد مشکلات نرم افزاری که مانع بسته شدن درب آسانسور خواهند شد، شما می توانید از راه حل ریست کردن آسانسور توسط دکمه ریست استفاده کنید در این زمان است که قفل درب کابین آسانسور نیز ممکن است درست شود.

از دلایل مکانیکی که سبب بسته نشدن درب آسانسور خواهد شد می توان به خراب شدن تسمه درب آسانسور، شکستگی کفشک آسانسور، تغییر شاغول بودن درب آسانسور و خارج شدن لته درب ها از کابین آسانسور و یا دفرمه شدن لته های درب اشاره کرد؛ در صورت بروز مشکلات مکانیکی این چنینی ریست کردن آسانسور به شما کمک نخواهد کرد و باید به تعمیرات آسانسور توسط متخصص بپردازید اما در صورتی که مشکل آسانسور شما، نقص فنی و یا مشکلات نرم افزاری از جمله بروز خطا در چشمی درب آسانسور یا فتوسل، فعال بودن سنسور تشخیص مانع در چشمی و یا قطعی برق ساختمان باشد، از طریق ریست آسانسور به واسطه ی دکمه ریست قابل حل است.

عدم تنظیم صحیح درایو موتور

از موارد مهمی که در هنگام نصب آسانسور در ساختمان باید در نظر داشته باشید، تراز بودن موتور آسانسور با دیگر قطعات آسانسور می باشد، در صورتی که قطعات مکانیکی تراز نباشند، محور یاتاقان موتور در طولانی مدت دچار پوسیدگی خواهد شد، یکی از شرایطی که می توانید از دکمه ی ریست آسانسور استفاده کنید، تنظیم درایو موتور است، البته اگر در هنگام نصب موتور به درستی تنظیم شده باشد قابل استفاده خواهد بود.

چطور از دکمه ریست آسانسور استفاده کنیم؟

نحوه ریست کردن آسانسور

به چه صورت می توانیم ریست آسانسور را انجام دهیم؟ حالا که شرایط استفاده از دکمه ریست آسانسور را مطالعه کردیم، نوبت به آموزش ریست کردن آسانسور میرسد، در برخی موارد که آسانسور به دلایل مشکلات فنی به درستی عمل نمی کند؛ می توانیم از دکمه ریست استفاده کنیم.

افراد عادی اطلاعاتی در رابطه با تعمیر، نگهداری آسانسور و نحوه ریست کردن آسانسور ندارند و قادر به ریست کردن صحیح آسانسور نیستند،به همین خاطر در این بخش از این مقاله از تکنوناطا قصد داریم، شما را تا حدودی با آموزش ریست کردن آسانسور آشنا کنیم، اما باید توجه کنید که ریست کردن آسانسور را در مواقع ضروری به افراد مختلف بسپارید و در مواقعی که دسترسی به تعمیرکار دارید، حتما از متخصص آسانسور برای این کار کمک بگیرید، چرا که ممکن است آسانسور را دچار نقص فنی کنید!

از آنجایی که آسانسور به عنوان یک سیستم آسان بر حمل و نقل و جابجایی طبقات محسوب می شود، ممکن است این سیستم پیچیده در برخی موارد درست کار نکند و نیاز به تعمیرات و ریست کردن داشته باشد، در بروز چنین مواقعی ممکن است تکنسین های آسانسور با تاخیر به شما برسند، به همین خاطر شما می توانید با گرفتن مشاوره از یک متخصص ماهر، ریست کردن آسانسور را انجام دهید.

آموزش ریست کردن آسانسور به دو روش ساده

برای ریست کردن آسانسور ابتدا باید مطمئن شوید که کابین آسانسور را به طور کامل خالی است و هیچ کاربری از آن استفاده نمی کند، همچنین بارِ سنگینی در داخل آسانسور وجود نداشته باشد؛ بعد از اطمینان از خالی بودن آسانسور باید دکمه ی حرکت بالا و پایین آسانسور را به صورت همزمان و باهم گرفته و سپس بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ ثانیه دکمه ها را ول کنید، با اینکار شما موفق شدید که آسانسور را به حالت اولیه ی تنظیمات بازگردانید.

این نحوه ی ریست کردن در برخی آسانسور ها ممکن است پاسخ ندهد و در برخی آسانسور های دیگر نیز، باید برق آسانسور به طور کامل قطع شود، در این صورت بعد از گذشت چندین دقیقه، آسانسور به حالت اولیه ی خود بر میگردد. توجه داشته باشید که در هنگام قطع برق آسانسور، نکات ایمنی را رعایت کنید.

این دو روش از مطمئن ترین روش های ریست کردن آسانسور توسط افراد عادی است که می توانید بدون بروز مشکلات خطر آفرین انجام دهید، اما در صورتی که قادر به اجرای این دو روش نشدید، می توانید از تعمیر کاران ماهر و همچنین متخصصین مجرب در این زمینه استفاده کنید؛ تکنوناطا با داشتن سابقه ی درخشان در امور نگهداری آسانسور می تواند به شما در این راستا کمک کند.

بطور کلی برای این که سیستم آسانسور به ریست کردن توسط دکمه ریست نیاز نداشته باشد، بهتر است که جهت پیشگیری از بروز خسارت های زیان آور، آسانسور به صورت دوره‌ای توسط متخصصین و تکنسین های آسانسور تعمیر و نگهداری شود، این امر سبب خواهد شد که آسانسور ساختمان در برابر مشکلات فنی در امان بمامد و طبیعتا نیازی به ریست کردن آسانسور نخواهو داشت.

همچنین در برخی موارد دیگر مانند نصب نادرست سیستم آسانسور ممکن است آسانسور بعد از ریست کردن توسط دکمه ریست آسانسور به طور صحیح کار نکند، در این مواقع، تابلو فرمان آسانسور و قطعات آن نیاز به تنظیم مجدد تنظیمات دارد.

تنظیم مجدد درایو آسانسور

همانطور که اشاره کردیم در برخی موارد، ریست کردن آسانسور مشکلات و نقص فنی را حل نمیکند و بعد از ریست شدن آسانسور، آسانسور دوباره دچار کندی می شود، در مواقع این چنینی، تنظیم مجدد آسانسور می تواند راه حل مشکلات و نقص فنی باشد، این مشکلات می تواند به دلایل مختلفی از جمله تغییرات وزن کابین بیش از حد ممکن و یا تراکم بار مورد استفاده در آسانسور، تغییرات دمای محیط و یا حتی نقص فنی آسانسور باشد.

جلوگیری از ریست آسانسور و تنظیم مجدد آن

بهترین راهی که می توانید برای عدم بروز مشکلات فنی در آسانسور در نظر داشته باشید، پیشگیری از بروز این مشکلات می باشد، برای مثال هنگامی که سرویس های دوره ای آسانسور را به موقع انجام دهید هیچگاه نیاز به انجام ریست آسانسور و یا تنظیم مجدد آسانسور نخواهید داشت، چرا که هرگونه مشکلی را که سبب ریست کردن آسانسور شود، متخصص آسانسور می تواند در هنگام سرویس های دوره ای تشخیص دهد، در ادامه از کارهایی نام می بریم که با رعایت و کنترل آنها می توانید از بروز نقص فنی در آسانسور جلوگیری کنید و در نتیجه هیچگاه نیاز به تنظیم مجدد آسانسور و یا ریست کردن آسانسور نخواهید داشت.

  • در نظر داشتن برنامه ی منظم برای انجام سرویس های دوره ای آسانسور

سرویس و بررسی آسانسور توسط متخصصین آسانسور سبب خواهد شد تا از وقوع مشکلات و نقص های فنی در آسانسور جلوگیری شود و همچنین خسارات زیان آوری برای آسانسور پیش نیاید،از این رو پیشنهاد می کنیم تا از تکنوناطا برای انجام سرویس های دوره ای آسانسور خود مشاوره و کمک دریافت کنید؛ برای اطلاعات بیشتر از نوع سرویس های دوره ای آسانسور و همچنین اختیارات مدیر ساختمان در رابطه با سیستم آسانسوری با ما در تکنوناطا همراه شوید. برای جلوگیری از بروز مشکلات در هنگام استفاده از آسانسور و یا توقف در طبقات پیشنهاد میکنیم تا با متخصصین ما در تکنوناطا تماس بگیرید، تیم متخصص و با تجربه‌ی شرکت تکنوناطا در زمینه طراحی، نصب، سرویس و نگهداری پله‌های برقی فعالیت می‌کند، و تضمین می‌کند که نیازهای شما بطور کامل برطرف خواهد کرد . برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تیم فنی تکنوناطا، با شماره 02188766739 تماس حاصل فرمایید.

  • عدم تلاف وزن در آسانسور

همیشه دقت داشته باشید تا تعادل وزنی آسانسور حفظ شود و همچنین به کاربران آسانسور تاکید داشته باشید تا اتلاف وزن در آسانسور صورت نگیرد، اتلاف وزن هنگامی در آسانسور رخ می دهد که افراد بیش از حد ظرفیت تعیین شده سوار بر کابین آسانسور شوند، این کار ممکن است سبب بروز مشکلات فنی برای آسانسور و همچنین مشکلات خطر آفرین برای کاربران باشد، برای رعایت این موضوع توسط کاربران یک پلاکارد فلزی در قسمت دیواره ی کابین تعبیه کنید که حاوی پیام هشدار متنی در رابطه با ظرفیت کاربران در کابین آسانسور باشد.

  • نصب سیستم ایمنی و یا سنسور چشمی فتوسل در آسانسور

سیستم های سنسور چشمی سبب خواهد شد تا آسانسور در هنگام بروز مشکل فنی به اتاق فرمان اطلاع دهد و یا هنگامی که کابین بیش از حد ظرفیت دارای بار است، از بسته شدن و جابجایی آسانسور در بین طبقات خودداری کند و یا در صورت بروز مانع از حرکت آسانسور جلوگیری کند.

  • ریست کردن آسانسور به صورت حرفه ای

ریست کردن آسانسور به صورت حرفه ای توسط تکنسین های آسانسور به دو روش انجام می شود، یکی از این روش ها ریست کردن آسانسور به وسیله ی تابلو فرمان آسانسور است.

گام به گام مراحل ریست کردن آسانسور

ریست کردن آسانسور توسط تابلو فرمان آسانسور

تابلو فرمان آسانسور برای کنترل عملکرد سیستم آسانسور استفاده می شود و به شکل یک جعبه ی فلزی است که دارای قطعات مختلفی از جمله قطعات الکترونیکی آسانسور و مدارهای جریان برق است؛ این جعبه ی فلزی در موتور خانه تعبیه می شود و وظایف مختلفی از جمله اعلام وضعیت و شرایط آسانسور و کنترل آن می باشد، این قطعه علاوه بر کارایی های بسیاری که دارد، می تواند عملیات ریست کردن آسانسور را تسریع ببخشد.

به این صورت که تکنسین آسانسور مدار تغذیه ی تابلو فرمان را برای مدت کوتاهی قطع می کند و پس از قطع شدت به صورت موقت، آسانسور را مجددا وصل می کند، برای این کار باید کلید مشکلی که دکمه ی ریست آسانسور است و بر روی تابلوی سه فاز قرار دارد، از حالت یک بر روی حالت صفر قرار دهید، پس از اقدام به این کار و بعد از گذشت یک دقیقه، دو باره چرخش دکمه را از حالت صفر بر روی حالت یک تنظیم کنید و به حالت اولیه برگردانید.

به این نکته توجه داشته باشید که برخی از تابلو فرمان ها، مجهز به سیستم اضطراری هستند، در این نوع از تابلو فرمان ها به جای یک دقیقه انتظار برای چرخش دکمه ریست به حالت اولیه باید دو الی چهار دقیقه منتظر باشید.

این امر سبب می شود تا برنامه ها و تنظیمات درایو کنترل و برد اصلی آسانسور به طور مجدداً بارگذاری شوند و اختلال های پیش امده یا نقص فنی های آسانسور برطرف شود.

ریست کردن آسانسور توسط جعبه ریویزیون

یکی دیگر از روش هایی که می توانید جهت ریست کردن آسانسور از آن استفاده کنید، ریست کردن آسانسور توسط جعبه ریویزیون (Revision) آسانسور است.

این جعبه از جنس پلاستیک های کشسانی و یا چند لایه ساخته شده است که به واسطه ی سیم هایی که از داخل آن سیم کشی شده است، متصل کننده ی تراول کابل های آسانسور به تابلو فرمان است، این جعبه مانند واسطه ای در حد فاصل تجهیزات الکتریکی در تابلو فرمان و همچنین کابین آسانسور می باشد. این جعبه در قسمت فوقانی کابین آسانسور نصب می شود و عملکرد های متفاوتی را دارد، همچنین برای تعویض یا تغییر قطعات در کابین آسانسور، از این جعبه استفاده می شود؛ اما ریست کردن آسانسور توسط این جعبه به چه صورت انجام می شود؟

به طور ساده اگر دکمه ی تنظیمات تعبیه شده بر روی جعبه ریویزیون را فشار دهید، حالت اتوماتیک آسانسور غیر فعال خواهد شد و حالت دستی کنترل جعبه ریوزیون فعال خواهد شد که در این صورت می توانید آسانسور را ریست کنید.

دقت داشته باشید که دو روش ذکر شده، تنها باید توسط تکنسین آسانسور انجام شوند و عدم انجام آنها توسط متخصصین ممکن است سبب بروز مشکلات زیان آفرین و یا خطرات جانی شود.

نحوه ی فعال کردن دکمه ریست آسانسور

همانطور که در این مقاله گفتیم، با توجه به سیستم آسانسوری ممکن است آسانسور ساختمان به هر دلایل مختلفی دچار نقص فنی و یا مشکلات دیگر شود.

در این صورت اگر مشکل پیش آمده جزئی و طبق مواردی که در ابتدای مقاله ذکر کردیم باشد، شما می توانید از دکمه ریست آسانسور جهت ریست کردن آسانسور استفاده کنید، البته پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی از یک متخصص و تکنسین آسانسور در رابطه با مشکل پیش آمده مشاوره بگیرید که دچار بروز مشکلات بدتری در سیستم آسانسوری نشوید و یا تنظیمات آسانسور را دستکاری نکنید؛ برای اینکار می توانید از مشاوره با متخصصین ما در تکنوناطا استفاده کنید.

اما سوالی که برای ریست کردن آسانسور پیش میاید این است که، دکمه ریست آسانسور کجاست؟ و یا اینکه دکمه ریست به چه شکل فعال می شود؟

فعال کردن دکمه ریست آسانسور توسط جعبه فرمان صورت می گیرد، به این شکل که باید این کلید چرخشی را به طور پاد ساعتگرد و از روی عدد صفر به عدد یک برسانید، به این صورت شما می توانید دکمه ریست آسانسور را به صورت دستی فعال کنید.

مراحل ریست کردن آسانسور

ریست کردن آسانسور دارای مراحلی است که ایمنی کاربران آسانسور و همچنین متخصص آسانسور را تضمین خواهد کرد، این مراحل عبارت اند از :

اطمینان از خالی بودن آسانسور: قبل از هر گونه اقدام برای انجام ریست آسانسور باید از خالی بودن آسانسور اطمینان حاصل کنید، مطمئن شوید که کاربری در کابین آسانسور نیست و یا اینکه کابین آسانسور در بین طبقات توقف ندارد.

خاموش کردن برق آسانسور: توصیه می شود قبل از شروع کار آسانسور را به طور کامل خاموش کنید، برای انجام این کار دکمه ی اضطرای آسانسور را بزنید، همچنین می توانید از کلید خاموش روشن (on off) آسانسور استفاده کنید.

باز کردن و بررسی پنل کنترل: برای دسترسی بهتر به کابل‌ها ی آسانسور و اتصالات داخلی باید کنترل پنل آسانسور را باز کنید.

برای انجام این کار می توانید پیچ‌های دور تا دور پنل کنترل را باز کنید و مطمئن باشید هیچ گونه برقی اتصال نداشته باشد. بطور کلی اگر نسبت به طریقه استفاده از آسانسور و دکمه های آسانسور آشنایی داشته باشید کمتر از دیگران در معرض خطر و مشکلات فن قرار خواهید گرفت.

بررسی مشکلات فنی اسانسور

بررسی مشکل و یا نقص فنی ایجاد شده

قیل از اینکه ریست آسانسور را انجام دهید، سعی بر عیب یابی آسانسور کرده، تا در صورت بروز مشکل در رابطه با قطعات و یا دیگر موارد، آن را حل کنید ؛ چرا که ریست کردن آسانسور راه حلی موقت برای مشکل انجام شده خواهد بود و در صورت پوسیدگی تجهیزات و یا خراب شدن بخشی از لوازم مرتبط، ریست کردن آسانسور کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

انجام ریست کردن آسانسور و روش های مرتبط با آن : بعر از آنکه مطمئن شدین مشکل شما، از دسته ی نقص های فنی بوده است و ریست کردن آسانسور می تواند چاره ی کار باشد، می توانید برای ریست کردن آسانسور طبق گفته روش های بالا اقدام‌ کنید، ابتدا کابل های منبع تغدیه ی آسانسور را قطع کرده و پس از گذشت چندین دقیقه از انجام قطع اتصال، سیم های کابل را به حالت اولیه باز گردانید.

بازیابی عملکرد آسانسور و بررسی آن : بعد از ریست کردن آسانسور توسط روش های مرتبط، دقت کنید که مشکل و یا نقص فنی پیش آمد حل شده است یا خیر؟

اگر حل نشده باشد، باید از کمک تکنسین آسانسور استفاده کنید تا از تنظیم‌ مجدد آسانسور و یا مشکلات نصب مطلع شود.

کلام آخر

آسانسور سیستمی است که با توجه به ترافیک حمل و نقلی ساختمان، باید به صورت دوره ای سرویس و بررسی شود، اگر تهمیدات و برنامه ی منظمی جهت سرویس های دوره ای آسانسور انجام نشود، عملکرد آسانسور رفته رفته استهلاکی خواهد شد و ممکن است هزینه های سنگینی برای شما ایجاد کند، یکی از کارهایی که شما در رابطه با برطرف کردن نقص فنی آسانسور می توانید انجام دهید، ریست کردن آسانسور به وسیله ی دکمه ریست به روش های گفته شده است، در این مقاله از تکنوناطا سعی کردیم تمامی آنچه را که در رابطه با انجام ریست کردن آسانسور نیاز دارید، جمع آوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم؛ شما می توانید در مواقع ضروری جهت ریست کردن آسانسور توسط خودتان اقدام کنید اما دقت داشته باشید که ممکن است موجب بروز خطرات زیان آور در سیستم آسانسور شوید! به همین خاطر پیشنهاد میکنیم از متخصصین ما در تکنوناطا کمک بگیرید.

گروه تخصصی تکنسین های آسانسور و پله برقی تکنوناطا، با بهره مندی از متخصصین حرفه ای و مجرب از تعمیر کاران آسانسور و کارشناسان قادر خواهند بود، نصب و تعمیرات آسانسور شما را به خوبی انجام دهند، همچنین در هنگام بروز مشکلات جزئی در عملکرد آسانسور شما می توانید با استفاده از آموزش های ساده ای که در قسمت وبلاگ سایت تکنوناطا بارگذاری شده، مشکلات مرتبط با آسانسور را تشخیص دهید و آن ها را برطرف کنید، در صورتی که مشکلاتی اعم از مشکلات جدی، نقص فنی، خرابی آسانسور و یا تعویض تجهیزات دارید، تکنسین های ما قادر به حل مشکل شما به صورت اصولی، در کوتاه ترین وقت ممکن خواهند بود.

تیم متخصص و با تجربه‌ی شرکت تکنوناطا در زمینه طراحی، نصب، سرویس و نگهداری پله‌های برقی فعالیت می‌کند، و تضمین می‌کند که نیازهای شما بطور کامل برطرف خواهد کرد . برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با تیم فنی تکنوناطا، با شماره 02188766739 تماس حاصل فرمایید.

ادمین تکنوناطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
ارسال
برچسب ها
دکمه ریست آسانسور چیست؟
دکمه‌ای است که به طور معمول مشکی رنگ است و در اکثر آسانسورها وجود دارد، این قطعه در اتاق فرمان هر آسانسور تعبیه می‌شود با فشار دادن و یا چرخیدن آن به شکل دستی، تنظیمات آسانسور به حالت اولیه خود بر می‌گردد.
ریست کردن آسانسور در چه هنگامی انجام‌ می شود؟
هنگامی که آسانسور دچار نقص فنی جزئی شود، ریست کردن آسانسور از راه های پیش رو است، همچنین اگر آسانسور در حرکت کابین متوقف شود یا تعادل کابین آسانسور بهم خورده باشد، ریست آسانسور می تواند بهترین راه حل به شمار رود.
آیا استفاده از دکمه ریست برای همه افراد ممکن است؟
جواب این سوال به طور کلی خیر می باشد، و بهتر است در این امر از یک متخصص آسانسور کمک بگیرید.

دسته بندی ها

آخرین مطالب

شیارهای کف پله برقی

شیار های کف پله برقی با هدفی خاص به این صورت طراحی و تولید شده اند؛ هدف از طراحی این شیارها ایجاد امنیت بیشتر کاربران میباشد.

شیارهای کف پله برقی

عجیب ترین پله برقی های دنیا

برخی از پله برقی هایی که ساخته شده اند لقب عجیب ترین پله برقی های دنیا را به خود گرفته اند.

عجیب ترین پله برقی های دنیا

وزنه تعادل آسانسور و کاربرد آن

وزنه تعادل آسانسور ازجمله قطعات اصلی آسانسور بشمار میرود.

وزنه تعادل آسانسور و کاربرد آن

نظافت پله برقی

پله برقی ازجمله وسیله هایی است که در روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و باتوجه به این موضوع احتیاج به نظافت خواهد داشت.

نظافت پله برقی

استفاده اصولی از پله برقی

پله برقی ها، همانند تمام وسیله های الکترونیکی، دارای استهلاک است؛ علاوه بر نگهداری مناسب، نحوه استفاده درست از پله برقی میتواند تاثیر بسزایی در طول عمر پله برقی ها داشته باشد.

استفاده اصولی از پله برقی
شرکت تکنوناطا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید